logo-black

REGULAMIN SAFEDOG.PL

Ogólne warunki gwarancji oraz realizacji zamówień.

OGÓLNE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

1. Zamówienia przyjmowane są po uprzednim kontakcie za pośrednictwem formularza lub na adres info@safedog.pl. Sprzedaż stacjonarna produktów MIM nie jest prowadzona. Oficjalnym i wyłącznym dystrybutorem produktów firmy MIM CONSTRUCTION AB na terenie Polski oraz właścicielem marki SAFEDOG.PL, jest PTRIZ Sp. z o.o., Biuro Obsługi Klienta al. Hallera 140, 80-416 Gdańsk, NIP: 583-308-10-54, biuro@ptriz.com

2. Wszystkie ceny podane na stronie www.safedog.pl są kwotami brutto i posiadają wliczony podatek VAT od towarów i usług w wysokości 23%

3. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po dokonaniu przez klienta przedpłaty tj. opłaceniu otrzymanej faktury proforma.

4. Dostawa uzależniona jest od czasu produkcji wybranego modelu klatki, skompletowania zamówienia i możliwości jego wysyłki, jednak zazwyczaj trwa maksymalnie do 14 dni roboczych w przypadku dostaw na terenie Polski.

5. Dystrybutor zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji zamówienia w przypadku nieprzewidzianych sytuacji tj. okresów świątecznych i urlopowych, nieoczekiwanego przestoju w produkcji lub problemów przewoźnika, o czym klient zostanie poinformowany.

6. Dystrybutor korzysta z usług następujących firm kurierskich: GLS, UPS, DHL oraz FedEx. W procesie zamówienia klient otrzymuje numer listu przewozowego, który umożliwia śledzenie postępów w transporcie. Zaznaczamy, iż daty doręczeń oraz informacje na temat poszczególnych etapów transportu podane na stronach przewoźników są orientacyjne, a dokładny termin dostawy uzależniony jest m.in. od indywidualnego harmonogramu pracy firm kurierskich na terenie UE.

7. Koszt dostawy wliczony jest w całkowitą cenę produktu.

8. Przy osobnym zakupie przegrody, bariery, a także dodatkowych akcesorioów tj. miska, hak, mata chroniąca, doliczony zostaje koszt transportu uzależniony od wagi elementu oraz aktualnej oferty firmy kurierskiej. Sugerujemy ewentualny zakup wskazanych elementów wraz z klatką/bramką, gdyż znacznie obniża to całkowitą cenę zamówienia.

9. Umożliwiamy również zakup oraz dostawę klatek VARIOCAGE/bramek VARIOGATE na terytorium innych krajów UE pod warunkiem braku oficjalnego dystrybutora na wskazanym terenie. Koszt dostawy poza rejon Polski ustalany jest indywidualnie.

10. Dokonanie zakupu i realizacja zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków realizacji zamówień.

ZWROTY I REKLAMACJE

1. Przed transakcją klient otrzymuje komplet informacji dotyczący kompatybilności wybranych produktów MIM względem posiadanego auta, niezbędnych do dokonania bezpiecznego zakupu. Klientowi udzielone zostają rady i sugestie w oparciu o otrzymane od niego informacje oraz wiedzę konsultantów, jak również w niektórych sytuacjach, jest on informowany o konieczności własnoręcznej weryfikacji wymiarów bagażnika w celu upewnienia się, że wybrany model będzie odpowiedni.

2. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były dobierane najdokładniej i docierały do klientów w sposób prawidłowy. Jeśli jednak zdarzy się, że otrzymany produkt będzie np. niekompletny, uszkodzony, inny niż zamówiony lub źle dopasowany z winy konsultantów SAFEDOG.PL, prosimy o kontakt na info@safedog.pl w celu złożenia reklamacji.

3. Zwracamy jednak uwagę, iż PTRIZ Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór dokonany przez klienta, spowodowany m.in.:

- błędną weryfikacją wymiarów przestrzeni bagażowej swojego auta,
- podaniem nieprawidłowych informacji dotyczących modelu, rocznika lub innych istotnych elementów samochodu,
- podaniem nieprawidłowych informacji dotyczących posiadanego zwierzęcia lub zwierząt,
- celowego lub nieumyślnego wprowadzenia konsultantów w błąd,

i zgodnie z art. 7 ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz wewnętrzną polityką firmy, zastrzega prawo do nieprzyjmowania reklamacji lub wymiany produktów zgodnych z umową, zakupionych w wyniku powyższych błędów, a także pomimo wyraźnych informacji od dystrybutora na temat ryzyka ich niedopasowania.

4. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość i zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od jego otrzymania, jednak w tym czasie jakiekolwiek użytkowanie produktów wykraczające poza konieczność stwierdzenia ich cech i funkcjonowania, obniża ich wartość i takie zwroty mogą nie zostać uznane lub ich wartość będzie stosownie pomniejszona. W celu zgłoszenia chęci odstąpienia od umowy zawartej na odległość w związku z zakupem naszych produktów, prosimy w pierwszej kolejności o kontakt na info@safedog.pl w celu otrzymania wzoru wniosku odstąpienia od umowy.

OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI

1. Okres gwarancji dla produktów MIM CONSTRUCTION AB dystrybuowanych przez PTRIZ Sp. z o.o. wynosi 24 miesiące od daty otrzymania produktu przez klienta.

2. Gwarancja dotyczy jedynie wad fabrycznych, powstałych z winy producenta w procesie produkcji klatki VARIOCAGE, bramki VARIOGATE lub dodatkowych produktów MIM i nie obejmuje naprawy/wymiany jakichkolwiek defektów powstałych na skutek:

- ogólnych zniszczeń użytkowych tj. zużycia, transportu
- modyfikacji
- użytkowania niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją
- usterek mechanicznych wynikających z powyższych
- uszkodzeń powstałych wskutek upadku
- uszkodzeń powstałych wskutek uderzeń podczas kolizji itd.
- wielokrotnego składania i rozmontowywania

3. Produkty firmy MIM CONSTRUCTION AB nie są wykonane z materiałów nierdzewnych, ale wszystkie pokryte są powłoką antykorozyjną, która zabezpiecza, lecz nie zapobiega. Gwarancja nie pokrywa uszkodzeń związanych z działaniem korozji, jak również w przypadku wystawiania produktów na działania ciężkich warunków atmosferycznych.

5. Producent zaznacza, iż produkty firmy MIM CONSTRUCTION AB przeznaczone są do użytku wewnętrznego tj. przewożenia w samochodzie lub przechowania w pomieszczeniu suchym o dobrej wentylacji.

6. Producent zaznacza, iż klatki VARIOCAGE przeznaczone są do przewozu maksymalnie dwóch zwierząt jednocześnie i tylko wtedy ich funkcjonalność oraz efektywność będzie zachowana.

7. Gwarancja producenta sprowadza się w pierwszej kolejności, do wymiany wadliwych elementów, a w sytuacji, gdy jest to niemożliwe, do wymiany całego produktu.

8. Firma PTRIZ Sp. z o.o. pośrednicząca w kontakcie pomiędzy producentem a klientem zastrzega sobie prawo do udzielenia odpowiedzi na wszelkie reklamacje w ciągu 14 dni roboczych.

9. Zgłoszenie reklamacji odbywa się wyłącznie drogą mailową na adres korespondencyjny info@safedog.pl w formie pisemnej z dołączonymi zdjęciami/filmami oraz dokumentem zakupu, po którym ustanowiony zostanie numer RMA (Return Merchandise Authorization).

10. Po ustanowieniu RMA dystrybutor prześle wszystkie otrzymane informacje do producenta, a następnie reklamacja zostanie rozpatrzona.

11. Reklamacje będą realizowane maksymalnie w ciągu 30 dni od daty ich zatwierdzenia przez producenta.

12. Dokonanie zakupu i realizacja zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków gwarancji.

INFORMACJE DODATKOWE

1. Klatki VARIOCAGE i bramki VARIOGATE to produkty wymagające samodzielnego złożenia i montażu w samochodzie. W razie problemów klient otrzymuje dodatkowe materiały oraz może liczyć na merytoryczną pomoc konsultantów SAFEDOG.PL, oraz MIM Construction AB.

2. Dowodem zawarcia transakcji jest faktura VAT, którą klient otrzymuje pocztą tradycyjną wraz z dokumentem gwarancyjnym.

3. Klient świadomy jest, iż wypadek lub kolizja samochodowa mogą wystąpić w różnych okolicznościach i w zależności od wielu czynników, toteż zdarzyć się może, że nic nie będzie w stanie ochronić pasażerów oraz zwierząt biorących udział w takim zdarzeniu.

4. Dystrybutor oraz firma MIM Construction AB nie ponoszą odpowiedzialności za żadne zdarzenia i ich następstwa będące wynikiem kolizji lub wypadku drogowego, w którym udział brało zwierzę lub zwierzęta transportowane w klatce VARIOCAGE / z użyciem bramki VARIOGATE.